Movie Park Germany arrangement

Geef dit artikel een review

Ben je ook zo’n filmfanaat? Bezoek dan eens Movie Park Germany in het Duitse Bottrop. Het is vanuit Nederland dus helemaal niet zo ver rijden. In het park kun je genieten van allerlei attracties die draaien rondom het thema film. Verder kun je ook een kijkje krijgen achter de schermen van hoe een speelfilm gemaakt wordt. Is één dagje Movie Park te kort? Dat is geen probleem, dan boek je een arrangement, waarbij je ook in het hotel van Movie Park kunt overnachten. Movie Park Germany wordt zo een ideale locatie voor een korte vakantie.

Attracties in het pretpark.

Er zijn talloze attracties in Movie Park Germany, allen met een filmthema. De attracties zijn ingedeeld in categorieën, als mild, gemiddeld en extreem. Zo weet je in ieder geval van te voren wat je kunt verwachten. Kan het je niet wild genoeg zijn, dan moet je een ritje maken in de Bermuda triangle, de crazy surfer of de high fall. Extreme attracties genoeg, van wildwaterbanen, wilde draaimolens en spannende achtbanen. Maar voor de kleintjes en degenen die niet van wild houden zijn er ook talloze rustige attracties. Je kunt een ritje maken in de monorail, in de carrousel of een ritje in de Sponge Bob autootjes. Daarnaast kent het park vele shows, waarbij stuntmannen je laten zien hoe stunts uitgevoerd worden, maar ook een Movie Park parade. Movie Park Germany is echt een park waar je met het hele gezin prima een leuke dag uit kunt beleven.

Arrangementen in Movie Park Germany.

Met Movie Park Holidays kun je arrangementen boeken, waarbij je toegang krijgt tot het park en één of meerdere overnachtingen in verschillende hotels in de omgeving van het park. Op de website van Movie Park Holidays staan maar liefst 55 arrangementen in goedkope en dure hotels. Ook kun je voor een dagje Movie Park Gemany gebruik maken van een all inclusive arrangement. Je mag met dit arrangement gebruik maken van onbeperkt eten en drinken in vijf verschillende restaurants in het park.